lalalala

Här får ni en bild på min ögonfärg, fått mail om att jag ska lägga upp en bild. Here you go !

 
Satt nyss och va tjock med min bror i soffan, åt popcorn och kollade på time out. Trevligt värre ! :)
Pappa och jag har kollat iphones hela dagen, hittade en iphone 3 för bara 2490 kronor sen hitta jag en 4 för 3800 kan inte bestämma mig vilken jag ska köpa .. Sjukt svårt att hitta något bra kontantkort också, jag kan inte ha abonnemang tyvärr, blir så sjukt dyrt ! men får kolla mer imorgon :)

Imorgon börjar vi med schemat i skolan, har Engelska B tre timmar, lunch en timme och till sist Matte B tre timmar.  Helt okej ändå! :)

ae nu ska jag göra mig iordning och gå till sängs.
Puss på er ! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fiiiiiiiiiiiiiiiint öga :)

2011-08-31 @ 18:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0