28 augusti



Va inne i Norrköping igår med min fina vän Andreas. Han bjöd mig på både bio och restaurang som födelsedagspresent. ! Vi såg på Jag Saknar Dig, så sjukt fin film, rekommenderas VARMT!!
Va hemma runt tolv kanske, hämta lite grejer och så cyklade jag till min kära vän för att sova över där. Vi kollade på den nyaste Pirates of Carribean. Såg dock bara slutet, somnade i början .. (a) Så får väl se om den någon dag :) Vi vaknade vid halv nio, låg o prata till elva sen frukost och så Kung Fu Panda 2! Man bara måste älska Po!! hihi.
Vid tre kommer Johanna och Ingela hit, sen får jag se vad dagen bjuder på, ut o springa ska jag iaf! :)

Vad har ni gjort denna helgen?

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0